Sağlık Söz Sen Basın Yayın Blog Hakkında

Fotoğrafım
Ankara, Turkey
Sağlık ve Sosyal Hizmet Kolu Çalışanları SÖZÜ Sendikası. Gücünü üyelerinden alan sendika..

5 Ağustos 2017 Cumartesi

Sağlık Söz Sen'de Yeni Genel Başkan CAVİT YEŞER


Sağlık Söz Sen 3. Olağan Genel Kurulu ve yönetim seçimleri 05 Ağustos 2017 Cumartesi günü Ankara'da gerçekleştirildi. Birlik ve beraberlik içinde geçen kurulda seçime tek liste aday olarak giren sayın CAVİT YEŞER Genel Başkan olarak seçilmiştir, Hayırlı uğurlu olsun.
Yeni yönetim kurulunu tebrik eder Genel Başkanlık Görevini devreden sayın ALİ BASTEM ve ekibine hizmetleri için tesekkür ederiz. 

SAĞLIK SÖZ SEN YÖNETİM KURULU:
Görevi : Adı soyadı - İli

SAĞLIK SÖZ SEN YÖNETİM KURULU:

Adı Soyadı - İli - Görevi

CAVİT YEŞER - Samsun- Genel Başkan

NİHAT POLAT - Erzurum - Genel Sekreter

ERTAN CEYLAN - Samsun - Mali İşlerden sorumlu Genel Bşk. Yrd.

ZİYA OSMAN TÜRKÖZ - Denizli - Teşkilat işlerinden sorumlu Genel Bşk. Yrd.

ÜZEYİR SÖYLEMEZ - Ankara - Basın Yayından sorumlu Genel Bşk. Yrd.

SERDAR AKSOY - Erzincan- Mevzuat işlerinden sorumlu Genel Bşk. Yrd.

ŞEYMA KILINÇ - Erzurum - Eğitim ve Sosyal işlerden 
sorumlu Genel Bşk. Yrd.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder